Jag kunde inte haft en bättre mamma

image

I dag förstår jag att det är mors dag, i Sverige. Jag kommer inte ihåg det, eftersom vår kalender är amerikansk.

Min mamma går inte att beskriva enkelt. Jag nöjer mig med att uttrycka att jag aldrig önskat någon annan mamma.

Jag anser min mor vara en underbar, stark, kärleksfull och framför allt rättvis mor.

Mamma har alltid strävat efter millimeterrättvisa å ibland har det blivit nästintill lite dumdristigt, men mamma har satt hög prioritet på rättvisa.

Jag önskar att jag vore hemma idag och kunde bjuda min mamma på en härlig fläskstek.

Kommentera

