Att sova på saken ger också nya perspektiv

Godmorgon som jag skrev i går jag går tillbaka ibland bland mina inlägg och redigerar dem i bland för att jag vill poängtera något.

I går skrev jag tydligen ett bra inlägg kring känslor, förknippade med hemvändningar. Det är många som läst det inlägget och gett mycket positiv feed back på igenkänning sina första år som internationell men även har det kommit in ett par bra mail om att man kan identifiera sig som nära vän eller anhörig till en internationell familj.

Eftersom det var ett inlägg som blandade in referenser till litteratur och blev lite grand som en artikel blev den mycket sent thaitid redigerad för att den skulle fortsätta kunna vara en mixad artikel med eftertanke för båda sidor ”den som är lämnad kvar i hemlandet” och ”den som lämnar hemlandet”.

Kul att det finns så många läsare till denna blogg, som jag faktiskt inte känner! Tack för era kommentarer, okända läsare – ni ger också upphov till reflektion och nya perspektiv! Ha en fin fin dag hemma i vårsolens glans!

Suburbianwife i förortsdjungeln

Kommentera

