Nu inleds ett par kritiska dygn

Pappas status är drastiskt försämrad och personal på Hospice ber oss stå i beredskap. Pappa kan svara positivt på den förändrade medicinering som skett idag eller inte.
Häromdagen funderade jag över hur jag kan lösa omsorg för en Lillskrutta, som inte är tillräckligt knuten till någon annan om Sankte Pär väljer att hämta pappa innan maken landat om 13 dagar?

Idag fick jag helt enkelt bara lösa det! Farmor tar barnen under morgondagen, jag är på Hospice. På lördag lämnar jag båda barnen, i det hus som vi ska passa medan husägarna är på segelsemester, (där finns även sonens bäste vän vår Katt…) och jag planerar att sova i bäddsoffan på pappas rum natten till söndag (om inte mamma vill göra det). Sedan får vi se vad som väntar oss på söndag.

Kommentera

