29 april

Idag sa min thailärare att det normalt sett är den varmaste dagen på hela året i Thailand. Varför? Jo, solen står normalt sett alltid 90 grader den 29 april. I dag står alltså solen rakt över Thailand.

Det var sista thailektionen för säsongen m Khun Narisa och det betyder att jag har sommarlov nu 😉

Nu kan jag lägga motsvarande tid i en månad framöver på gymmet istället, så att min rygg klarar av den första månaden i Sverige utan Fredriks hjälp att åtskilliga gånger per natt lyfta upp Malin, när min rygg låst sig mitt i natten…

Kommentera

