Helgen är över

image

I går lördag var vi tillsammans m tre andra familjer och åkte vattenskidor. Det var väldigt, väldigt roligt! Det var ca 18 år sedan jag stod på Nissan, bakom en utombordare och åkte riktigt bra! I går reste jag mig utan problem, men hade lite svårt att hitta helt och hållet tillbaka… Jag och maken beslöt att hit får vi åka fler gånger och träna upp water ski skills! Idag söndag var det månatlig brunch m Svenskfamiljerna och efterfesten var hos oss i Rain Tree 780 idag. Fam. C är supernöjda med helgen! Brunchen på 4 seasons var bra, men jag tycker nog fortfarande att Inter Continental förra månaden var bäst. 4 season var kolonialt och mysigt, fantastisk gåslever och osten var fantastisk. En del existensiella frågor avhandlades under brunchen och semesterplaner, så i dag längtar jag dock hem en del, av olika anledningar… därav en sommarbild från Österlen, sommarstugan, 2012!

Kommentera

