Bollywood dance in Nichada Thani

Utbudet på aktiviteter i Nichada Thani är stort, det är snarare problem att få tiden att räcka till här för allt man vill göra! Jag har börjat m Bollywood och det är jätteskoj! Men nästa vecka drar min thaiklass igång och då kolliderar det med dansen :-/ Idag var extrainsatt träning och jag pratade m instruktören jag får hoppas att jag får plats i torsdagsgruppen istället och så får jag avstå från Nichada mum&toddler group. I helgen åker vi till kusten för sol snorkling och bad, ska bli sååå skönt m ett par lata familjedagar å bygga sandslott! På tisdag blir jag gräsänka en vecka, maken ska till Bengalore i Indien… Trist att han inte får ta familjen med sig på konferensen! Hade gärna sett lite Bollywooddance live 😀

Kommentera

